Meest gestelde vragen over uw kindervoertuig

Hieronder hebben we de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op, of stuur ons een e-mail met de vragen die u heeft.

- Wat moet ik doen als ik de kinderauto heb ontvangen?

Controleer altijd of de verpakking compleet is en of alle onderdelen aanwezig zijn. Verifieer ook of de kinderauto voldoet aan de veiligheidseisen, voor de veiligheid van uw kind en uzelf. Dit is tevens van belang voor de garantie van de kinderauto.

- Wat als er een onderdeel mist of als er iets mis is met dekinderauto?

Als er een onderdeel ontbreekt of als er een defect is aan de kinderauto, neem dan binnen 7 dagen contact op met racemonsterz.nl. Dit kan per e-mail via info@racemonsterz.nl of via Whatsapp onderaan de homepagina +31617755586. Wij zorgen dan dat het probleem zo spoedig mogelijk wordt verholpen.

- Moet het voertuig nog gemonteerd worden en hoe doe ik dat?

Het voertuig dient na ontvangst nog voor 10% - 20% gemonteerd te worden. Bij elke aankoop van een kindervoertuig wordt een handleiding meegeleverd. Door de handleiding te volgen, kunt u het voertuig eenvoudig in elkaar zetten. Mocht u er niet uitkomen, neem dan contact met ons op via info@racemonsterz.nl

- Wordt er een afstandsbediening meegeleverd bij de kinderauto?

Bij alle modellen wordt een afstandsbediening meegeleverd. Indien dit niet het geval is, wordt dit vermeld bij het product. Bij twijfel kunt u ons e-mailen en wij beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk. E-mail naar info@racemonsterz.nl

- Hoe kan ik de kinderauto het beste opbergen?

Het is van groot belang dat het accuvoertuig in een droge en vochtvrije omgeving wordt gestald. Het reinigen van het voertuig doet u het best met een vochtige doek niet kletsnat. Vorst en vocht kunnen schade toebrengen aan de kinderauto.

- Hoe lang en hoe vaak moet het voertuig worden opgeladen?

Wij raden aan het voertuig voor gebruik de eerste keer 8 tot 10 uur op te laden. Nooit verder laden dan 16 uur anders kan de accu defect raken. Na elk gebruik is het aan te raden het voertuig op te laden. Bij langdurig niet gebruiken is het verstandig de accu en eventuele batterijen te verwijderen en minimaal 1 keer per maand op te laden. Anders kan de accu volledig leeg raken wat schade kan veroorzaken.

Betaalmogelijkheden 

- Wat zijn de betaalmogelijkheden en zijn er kosten aan verbonden?

Bij racemonsterz.nl kunt u veilig en gemakkelijk betalen met iDEAL, IDEAL in3, Bancontact (BE), Klarna en Krediet- en debetkaarten. Voor deze betaalmethoden worden geen extra kosten in rekening gebracht. Met Klarna is er een optie voor achteraf betalen, waar wel extra kosten aan verbonden zijn.

Wilt u in termijnen betalen? Ook dat is mogelijk met IDEAL in3, betaalt u in 3 termijnen.

- Hoe snel wordt de betaling verwerkt?

Betalingen voor producten worden direct verwerkt omdat de betaalmethoden in de webwinkel zijn geïntegreerd. Hierdoor kunnen bestellingen snel worden verzonden en ontvangen.

- Kan er achteraf betaald worden?

Bij racemonsterz.nl is achteraf betalen mogelijk via Klarna. Dit is snel en veilig te regelen. Betaling is pas nodig nadat de bestelling bij de klant is geleverd. Klarna biedt ook ondersteuning bij eventuele problemen met de aankoop.

Verzenden

- Wanneer wordt een bestelling verzonden?

Bestellingen die voor 15.00 uur bij ons binnenkomen, worden nog dezelfde dag verzonden, mits de producten op voorraad zijn. Normaal gesproken zou u de bestelling dan binnen 1 á 2 werkdagen in huis hebben. Als een product niet op voorraad is, nemen we contact met u op.

- Wat zijn de verzendkosten?

Bij racemonsterz.nl zijn de verzendkosten gratis. De verzending wordt verzorgd door PostNL. Een exact aflevertijdstip kunnen we niet garanderen.

- Hoe wordt het pakket verzonden?

Het pakket wordt in de originele verpakking verzonden, zijn stevige dozen. De bezorging wordt uitgevoerd door PostNL. We kunnen het moment van afleveren niet garanderen, maar streven ernaar dat u het binnen 1 á 2 werkdagen in huis hebt.

- Kan de bestelling op een ander adres worden geleverd?

Pakketten kunnen in Nederland en België naar het opgegeven adres worden verzonden tijdens het bestelproces. Dit mag ook een ander adres zijn. U ontvangt een bevestiging van de bestelling per e-mail.

- Wat gebeurt er als er niemand thuis is?

Als een bestelling niet wordt geaccepteerd of niet wordt opgehaald bij het postkantoor, zijn de verzendkosten voor de klant. Een bestelling wordt maximaal één week vastgehouden. U ontvangt een bevestiging van de bestelling per e-mail.

- Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Na het plaatsen van de bestelling wordt er een bevestigingsmail gestuurd naar het e-mailadres dat is opgegeven bij de bestelling. Deze e-mail bevat de details van de bestelling. Wanneer het product wordt verzonden, ontvangt u nog een e-mail, zodat u weet wanneer het bezorgd wordt.

Retourneren

- Hoe kan het aangekochte product retour gezonden worden?

Retourneren is mogelijk, maar de kosten zijn voor eigen rekening. Een voertuig moet in de originele staat en verpakking worden teruggestuurd. Artikelen die al gemonteerd zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Meld binnen 14 dagen via onze contact email dat je wilt retourneren.

- Bij het retourneren dient u rekening te houden met de volgende termijnen:

 de overeenkomst kan binnen maximaal 14 dagen na ontvangst herroepen worden door het product zonder opgaaf van reden te retourneren. De bestelling moet ongemonteerd, ongebruikt en in de originele verpakking teruggestuurd worden.

- Het aankoopbedrag wordt na retourzending als volgt teruggeboekt: 

zodra racemonsterz.nl het product heeft ontvangen, wordt het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort. Kosten voor de retourzending van uw huis naar ons worden niet vergoed en zijn voor uw eigen rekening. De terugboeking neemt maximaal 14 dagen in beslag.

Overige

- Wat kan ik doen als mijn vraag niet beantwoord is?

Als er nog vragen onbeantwoord zijn, kunt u contact opnemen via e-mail op info@racemonsterz.nl of via Whatsapp onderaan de homepagina +31617755586. Wij streven ernaar om een passend antwoord op uw vraag te geven.

- Hebben de producten garantie?

Op de producten van racemonsterz.nl zit een garantie van 12 maanden op basis van fair use. Er zijn enkele uitzonderingen, zoals de accu, motor, tandwielen en andere gebruiksonderdelen van de kindervoertuigen. Bij problemen met het product kunt u altijd contact opnemen met racemonsterz.nl zodat we het probleem kunnen verhelpen.

- Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling kan worden geplaatst op racemonsterz.nl. Voeg het product toe aan de winkelmand en voltooi de betaling.

- Is het mogelijk om een gratis kenteken te krijgen bij de kinderauto?

Ja, dat is mogelijk. Bij elke kindervoertuig kan een gratis kenteken worden besteld. Op het kenteken wordt de naam van het kind vermeld.

Vraag? Hier via WhatsApp!